Možnosti dopravy
Poštou/na adresu/BalíkoBOX
Tento spôsob dopravy je zabezpečený spoločnosťou Slovenská Pošta, a.s. a je možný len pri tovare s hmotnosťou neprevyšujúcou 15 kg. Cena zahŕňa poštovné, ktoré sa odvíja od hmotnosti objednaného tovaru, balné a poistenie. Tovar Vám odošleme ihneď po skompletizovaní objednávky na adresu pošty alebo na adresu, ktorú ste uviedli pri objednávke/registrácii. Ihneď po zaslaní tovaru Vás informujeme prostredníctvom e-mailu zmenou stavu Vašej objednávky na „Vybavená“. Stav objednávky je možné zistiť aj po prihlásení sa do internetového obchodu po kliknutí na „Môj účet“. Cena za tento spôsob dopravy je pri objednávke (poštou / poštou na adresu / BalíkoBOX):
– do 20 € / do 5 kg:
3,80 € / 5,00 € / 3,90 € s DPH (v prípade dobierky +2,00 €)
– nad 20 € do 35 € / do 5 kg:
2,80 € / 3,80 € / 2,90 € s DPH (v prípade dobierky +2,00 €)
– nad 35 € do 50 € / do 5 kg:
1,80 € / 2,60 € / 1,90 € s DPH (v prípade dobierky +2,00 €)
– nad 50 € do 62 € / do 5 kg:
0,80 € / 1,40 € / 0,90 € s DPH (v prípade dobierky +2,00 €)
– nad 62 € do 64 € / do 5 kg:
zadarmo / 1,40 € / 0,90 € s DPH (v prípade dobierky +2,00 €)
– nad 64 € do 68 € / do 5 kg:
zadarmo / 1,40 € s DPH / zadarmo (v prípade dobierky +2,00 €)
– nad 68 € / do 5 kg:
zadarmo (v prípade dobierky +2,00 €)
– nad 5 kg do 10 kg:
4,00 € s DPH (v prípade dobierky +2,00 €)
– nad 10 kg do 15 kg:
10,00 € s DPH (v prípade dobierky +2,00 €)
Kuriérom GLS
Objednaný tovar Vám bude doručený priamo k Vám na adresu. Dopravu zabezpečuje GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. (prípadne Slovenská Pošta, a.s.). Ihneď po zaslaní tovaru Vás informujeme prostredníctvom e-mailu zmenou stavu Vašej objednávky na „Vybavená“. Stav objednávky je možné zistiť aj po prihlásení sa do internetového obchodu po kliknutí na „Môj účet“. Cena za tento spôsob dopravy je pri objednávke:
– do 20 € / do 10 kg:
4,80 € s DPH (v prípade dobierky +1,60 €)
– nad 20 € do 35 € / do 10 kg:
3,60 € s DPH (v prípade dobierky +1,60 €)
– nad 35 € do 50 € / do 10 kg:
2,40 € s DPH (v prípade dobierky +1,60 €)
– nad 50 € do 65 € / do 10 kg:
1,20 € s DPH (v prípade dobierky +1,60 €)
– nad 65 € / do 10 kg:
zadarmo (v prípade dobierky +1,60 €)
– nad 10 kg do 40 kg:
10,00 € s DPH (v prípade dobierky +1,60 €)
– nad 40 kg:
20,00 € s DPH (v prípade dobierky +1,60 €)
Maximálna hmotnosť tovaru na 1 zásielku je 40 kg. Pri prijatí tovaru je nutné skontrolovať, či tovar, alebo jeho obal nie je poškodený. Ak áno, informujte o tom kuriéra ešte priamo na mieste, kde spíšete aj reklamačný protokol. V prípade, že ste poškodenie odhalili až po rozbalení, ihneď nás kontaktujte (do 2 pracovných dní), inak Vám reklamácia nebude uznaná.
Packeta na výdajné miesto
Objednaný tovar Vám bude doručený na výdajné miesto alebo do Z-BOXu (pre vybratie zásielky zo Z-BOXu je potrebná mobilná aplikácia Packeta). Dopravu zabezpečuje Packeta Slovakia s.r.o.. V pokladni si pri doprave zvoľte ako spôsob doručenia objednávky „Packeta na výdajné miesto“. Následne kliknite na „Vyberte si výdajné miesto“, ktoré sa nachádza vo vašom okolí. Stačí do vyhľadávača zadať vaše mesto, ulicu alebo vyhľadať presnú pobočku priamo na mape. Cena za tento spôsob dopravy je pri objednávke:
– do 55 € / do 5 kg:
3,30 € s DPH (v prípade dobierky +2,00 €)
– do 55 € / nad 5 kg do 10 kg:
4,80 € s DPH (v prípade dobierky +2,00 €)
– nad 55 € / do 10 kg:
zadarmo (v prípade dobierky +2,00 €)
Keď bude vaša zásielka odoslaná, príde Vám e-mail s číslom zásielky a poznámka k objednávke bude obsahovať link na sledovanie, pomocou ktorého môžete sledovať cestu vašej zásielky. V prípade, že máte mobilnú aplikáciu Packeta, tak zásielka sa zobrazí aj priamo vo vašej aplikácii v sekcii „Zásielky“. Po prijatí zásielky na výdajnom mieste alebo v Z-BOXe Vám príde SMS/e-mail s heslom. Od tejto chvíle do 7 dní si ju môžete prevziať v časoch otváracích hodín výdajného miesta alebo do 3 dní nonstop zo Z-BOXu.
Maximálna hmotnosť tovaru na 1 zásielku je 10 kg. Pri preberaní zásielky na výdajnom mieste je nutné skontrolovať, či obal nie je poškodený. Ak áno, informujte o tom priamo pracovníka na výdajnom mieste, zásielku rozbaľte a tovar skontrolujte. V prípade, že je tovar poškodený alebo ste poškodenie odhalili až neskôr po rozbalení, ihneď nás kontaktujte (do 2 pracovných dní), inak Vám reklamácia nebude uznaná.
Packeta Domov HD (na adresu)
Objednaný tovar Vám bude doručený priamo k Vám na adresu (pre sledovanie zásielky si môžete nainštalovať mobilnú aplikáciu Packeta). Dopravu zabezpečuje Packeta Slovakia s.r.o.. V pokladni si pri doprave zvoľte ako spôsob doručenia objednávky „Packeta Domov HD (na adresu)“ –v prípade, že Vás kuriér nezastihne alebo nemôžete zásielku v danom čase prevziať, môžete dať zásielku uložiť na výdajne miesto, ktoré sa nachádza vo vašom okolí. Cena za tento spôsob dopravy je pri objednávke:
– do 65 € / do 1 kg:
4,60 € s DPH (v prípade dobierky +2,00 €)
– do 65 € / nad 1 kg do 2 kg:
5,10 € s DPH (v prípade dobierky +2,00 €)
– do 65 € / nad 2 kg do 5 kg:
5,40 € s DPH (v prípade dobierky +2,00 €)
– do 65 € / nad 5 kg do 10 kg:
5,50 € s DPH (v prípade dobierky +2,00 €)
– nad 65 € / do 10 kg:
zadarmo (v prípade dobierky +2,00 €)
Keď bude vaša zásielka odoslaná, príde Vám e-mail s číslom zásielky a poznámka k objednávke bude obsahovať link na sledovanie, pomocou ktorého môžete sledovať cestu vašej zásielky. V prípade, že máte mobilnú aplikáciu Packeta, tak zásielka sa zobrazí aj priamo vo vašej aplikácii v sekcii „Zásielky“. V deň doručenia kuriérom Packeta Vám príde SMS/e-mail s PIN-om, ktorý je potrebné zadať kuriérovi, aby Vám zásielku vydal.
Maximálna hmotnosť tovaru na 1 zásielku je 10 kg. Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať, či obal nie je poškodený. Ak áno, informujte o tom kuriéra ešte priamo na mieste. V prípade, že je tovar poškodený alebo ste poškodenie odhalili až neskôr po rozbalení, ihneď nás kontaktujte (do 2 pracovných dní), inak Vám reklamácia nebude uznaná.
Špedičná doprava TOPTRANS
(tovar nad 40 kg)
Predstavuje hmotnostne a rozmerne neobmedzený spôsob dopravy v rámci SR. Doprava je zabezpečená špedičnou spoločnosťou TOPTRANS. Cena dopravy je vypočítaná v pokladni podľa rozmerov a hmotnosti výrobku. Túto možnosť zvoľte v prípade, že kuriér z dôvodu presiahnutia prepravných obmedzení nie je k dispozícii. Pri prijatí tovaru je nutné skontrolovať, či tovar, alebo jeho obal nie je poškodený. Ak áno, informujte o tom šoféra priamo na mieste, kde následne spíšete aj reklamačný protokol. V prípade, že ste poškodenie odhalili až po rozbalení, ihneď nás kontaktujte (najneskôr do 2 pracovných dní), inak Vám reklamácia nebude uznaná.
Osobný odber
Po skompletizovaní Vašej objednávky Vás informujeme zmenou stavu objednávky na „Vybavená“ (pri platbe predom alebo cez GoPay) alebo poznámkou k objednávke (pri platbe v hotovosti), kedy si môžete vyzdvihnúť Váš objednaný tovar na našej adrese počas otváracích hodín. Adresu našej spoločnosti a aj otváracie hodiny nájdete tu, a tiež Vám ich zašleme spolu s podrobnosťami objednávky.
Možnosť individuálnej ponuky dodania tovaru, na žiadosť zákazníka (cena prepravy dohodou).