ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
- V objednávke zvoľte platbu „GoPay“.
- Zadajte údaje z platobnej karty do platobného systému.
- Systém Vás cez overenie 3D secure požiada autentifikovať platbu prostredníctvom SMS správy alebo aplikácie banky vo Vašom smartfóne.
- Po úspešnom zrealizovaní platby sa objednávka odošle. Následne dostanete potvrdzovací e-mail z nášho e-shopu, rovnako aj zo systému GoPay.
Packeta je široká dodávateľská sieť s viac ako 2 000 výdajnými miestami a s vyše 1 500 Z-BOXami na území SR, na ktoré si môžete nechať doručiť objednaný tovar ľahko, lacno a rýchlo. Doručenie je možne aj do Čiech, Maďarska a Rumunska (poplatok za doručenie mimo SK je vypočítané v košíku alebo v pokladni).
- jednoduché sledovanie zásielky
- rýchle doručenie, obvykle dodanie do dvoch dní (pri väčšine zásielok)
- vyzdvihnutie zásielky kýmkoľvek pomocou zaslaného hesla
- možnosť rozbalenia zásielky pri prevzatí na výdajnom mieste
- uschovanie objednávky na pobočke výdajného miesta až po dobu 21 dní
- doručenie na ktorúkoľvek pobočku len za 3,30 € s DPH (pri objednávke nad 55 € je poplatok za doručenie na výdajné miesto v cene objednávky)
- viac ako 3000 výdajných miest a 1600 Z-BOXov po celom Slovensku
- efektívna mobilná aplikácia
- platba v hotovosti aj platobnou kartou (na výdajných miestach s POS terminálom)
Podrobné poplatky za doručenie nájdete na stránke: Doprava a platba
Áno, platba na dobierku je v tomto prípade možná do celkovej sumy objednávky 300 € s DPH. Dobierku za zásielku môžete zaplatiť v hotovosti (iba na výdajnom mieste), bezkontaktne pomocou platobnej karty (ak je Vami vybrané výdajné miesto vybavené POS terminálom) alebo vopred v mobilnej aplikácii Packeta.
Z-BOX je samoobslužné miesto Packety a zásielku si môžete vyzdvihnúť 24-hodín denne, 7 dní v týždni (nonstop). Stačí si v košíku zvoliť formu dopravy cez Z-BOX (po kliknutí na „Vyberte si výdajné miesto“) a do smartfónu stiahnuť mobilnú aplikáciu Packeta. Upozornenie: Bez aplikácie NIE JE možné Z-BOX otvoriť.
Cena je rovnaká ako pri doručení na výdajné miesto a to 3,30 € s DPH (pri objednávke nad 55 € je poplatok za doručenie na výdajné miesto v cene objednávky).
Zásielku je potrebné uhradiť vopred (platbu môžete vykonať pred vybratím zásielky zo Z-BOXu, ale uistite sa, že máte so sebou svoj smartfón s aplikáciou), nakoľko sa na samoobslužných Z-BOXoch nenachádza platobný terminál a otvoriť Z-BOX sa dá iba cez aplikáciu.
Počkajte si na svoju objednávku v pohodlí domova. Zásielku vám doručíme priamo na zadanú adresu či už domov, alebo napríklad aj do práce kuriérom Packeta. O dni a čase doručovania vás bude kuriér vopred informovať. V deň doručovania vám Packeta pošle e-mail a SMS správu s predpokladaným minútovým časom doručenia a s odkazom na live tracking. Tak si môžete odsledovať, kde sa vaša zásielka práve nachádza.
Pri príchode kuriéra stačí na prevzatie zásielky predložiť QR kód alebo PIN kód z SMS. Cena Packety za doručenie domov je od 4,60 € do 5,50 € s DPH – podľa rozmerov a váhy zásielky (pri objednávke nad 65 € je poplatok za doručenie domov (na adresu) v cene objednávky).
Packeta je služba zameraná najmä na doručovanie menších a ľahších zásielok / balíkov.
Povolené rozmery štandardnej zásielky:
- Maximálna hmotnosť zásielky: 5 kg
- Minimálne rozmery: 10 × 7 × 1 cm
- Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 70 cm
- Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky: 120 cm (napr. zásielka s rozmermi 50 × 40 × 30 cm)
Povolené rozmery nadrozmernej zásielky:
- Maximálna hmotnosť zásielky: 10 kg
- Minimálne rozmery: 10 × 7 × 1 cm
- Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 120 cm
- Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky: 150 cm (napr. zásielka s rozmermi 60 × 50 × 40 cm)
Povolené rozmery pre Z-BOXy:
- Maximálna hmotnosť zásielky: 5 kg
- Minimálne rozmery: 10 × 7 × 1 cm
- Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 61 cm
- Maximálny rozmery zásielky: S (8 x 45 x 61 cm), M (17 x 45 x 61 cm), L (36 x 45 x 61 cm)
Zásielky sú prevzaté z nášho výdajného miesta kuriérom Packeta v každý pracovný deň medzi 11:00 až 17:30 hod., pokiaľ bude Vaša objednávka vyexpedovaná ešte v deň objednávky, tak vyše 90% takýchto zásielok dorazí už do druhého dňa. Urobíme maximum pre to, aby sme vašu objednávku odoslali čo najskôr.
Svoju zásielku môžete sledovať na webe Packety alebo v mobilnej aplikácii Packeta. Taktiež Vám príde e-mail s číslom zásielky a poznámka k objednávke bude obsahovať link na sledovanie, pomocou ktorého môžete sledovať cestu vašej zásielky.
O doručení zásielky budete informovaný prostredníctvom e-mailu, SMS a notifikácie v mobilnej aplikácii Packeta.
Pokiaľ si nestíhate zásielku vyzdvihnúť z výdajného miesta do 7 dní, môžete si ju automaticky predĺžiť v mobilnej aplikácii Packeta alebo sa obrátiť na podporu info@packeta.sk a doba uloženia sa Vám zadarmo predĺži až na 21 dní.
Pokiaľ si nestíhate zásielku vyzdvihnúť zo Z-BOXu do 3 dní, môžete si ju automaticky predĺžiť v mobilnej aplikácii Packeta alebo sa obrátiť na podporu info@packeta.sk a doba uloženia sa Vám zadarmo predĺži až na 4 dní.
*Skrátená úložná doba zásielok platí pre zásielky podané zväčša od 1. 11. do 20. 12. každý rok. Na vyzdvihnutie zásielky máte 5 dní, počas ktorých je výdajné miesto otvorené. Predĺženie bude možné maximálne o ďalšie takéto 2 dni na celkových 7 dní (cez aplikáciu potom len o deň, a to maximálne 2x).
Žiadne obavy, ak sa náhodou nenachádzate na adrese (a kuriér Vás nezastihol ani na telefóne), tak kuriér vám uloží zásielku na najbližšom výdajnom mieste. Tam si ju môžete vyzdvihnúť ešte v ten istý deň.
O odovzdaní zásielky Packetou na prepravu budete informovaní e-mailom s číslom zásielky, vďaka ktorému budete môcť zásielku sledovať.
- Vo chvíli, keď zásielka dorazí na vami zvolenú pobočku Packety, obdržíte prostredníctvom SMS a e-mailom (prípadne ho nájdete aj v mobilnej aplikácii) heslo pre vydanie zásielky.
- Heslo použite na pobočke Packety (pri návšteve výdajného miesta prosím buďte trpezlivý a počkajte, kým osoba na výdajnom mieste bude k dispozícii Vás obslúžiť – pamätajte, že sa nejedná o zamestnancov Packety), na jeho základe Vám bude zásielka vydaná. Vyzdvihnutím môžete poveriť aj inú osobu, stačí jej toto heslo odovzdať, je totiž jediným nutným dokladom práva na zásielku. Na výdajnom mieste Packeta od vás nechcú iný preukaz (pokiaľ nemáte heslo, zásielku môže prebrať iba osoba s občianskym preukazom, ktorej meno je uvedené aj na zásielke).
Prípadnú reklamáciu poškodenia, straty zásielky alebo jej obsahu môžete vyriešiť na e-mailovej adrese reklamacie@packeta.sk alebo na internetovej stránke www.packeta.sk. Prípadne môžete kontaktovať priamo nás na mailovej adrese: proex@proex.sk.
Ak máte otázky k svojej zásielke, ktorá je už v preprave Packety, môžete sa pozrieť, či vám ich nezodpovie služba Sledovanie zásielky opísaná vyššie.
Ak aj napriek tomu potrebujete poradiť, zákaznícky servis Packety kontaktujte jedným z nasledujúcich spôsobov, k dispozícii je vám od pondelka do piatku od 8:00 do 18:00 hod.
- E-mail: info@packeta.sk
- Telefón: +421 221 201 135